Administratívno - obchodná pracovníčka (skrátený úväzok) v Žiline

Informácie o pracovnom mieste 

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- príjem a spracovanie objednávok 
- zasielanie ponúk, aktualizácia databáz, e-mailing
- spracovanie administratívnej agendy
- obsluha registračnej pokladne, spracovanie vyúčtovaní
- podielanie sa na administrácii redakčného systému a e-shopu
- príjem, spracovanie a výdaj tovaru
- udržiavanie a upratovanie prevádzky 
- predaj tovaru, reklamácie, vybavovanie zákazníkov
Jedná sa zatiaľ, o prácu na skrátený úväzok, cca 4 hod denne - pondelok až piatok v čase od 8:00. do 17:00(podľa dohody). Ponúkame dlhodobé, stabilné pracovné miesto (nie len počas prázdnin).

Miesto výkonu: Žilina centrum

Informácie o výberovom konaní

Ponuky s profesným životopisom posielajte mailom na lp-trade@lp-trade.sk .
Budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov.

 

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- zručnosť a znalosť práce s PC je podmienkou pre danú pracovnú pozíciu
- flexibilita a schopnosť samostatne pracovať
- práca je vhodná pre absolventa
- kvôli dochádzke bydlisko v ZA + okolie
- práca na podobnej pozícii výhodou, nie podmienkou

 

Všetky osobné údaje, ktoré nám vo svojich materiáloch poskytnete, považujeme za dôverné v zmysle zákona č.428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov.
V žiadosti o zamestnanie žiadame uviesť súhlas s evidenciou doručených osobných materiálov v databanke spoločnosti. Po uplynutí evidenčnej doby budú materiály skartované resp. vymazané.